زورخانه اسفراین

زورخانه اسفراین

زورخانه اسفراین

زورخانه اسفراین

با برگزاری مسابقات آزاد چرخ چمنی کشور با استقامت ترین ورزشکار زورخانه ای سال انتخاب می شود

بر اساس تقویم ورزشی سال1394 "دومین دوره ­مسابقات آزاد چرخ چمنی کشور" برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، در این مسابقات  مدعیان قهرمانی در همه رده های سنی و اوزان (آزاد) با حضور در سمنان، بلوار ورزش، ورودی فرهنگیان، جنب استخر حضرت قائم (عج)، زورخانه مولا علی (ع) با یکدیگر به رقابت خواهند رفت.

زمان پذیرش این رقابتها یک روزه، جمعه 18 اردیبهشت ماه 94 ساعت 30/7 صبح و آغاز مسابقه همان روز از ساعت 9 صبح طبق آیین نامه قوانین و مقررات مسابقات زورخانه ای (مندرج در سایت­ فدراسیون)، ورزشکار دارای تعداد دورهای کمتر در زمان 120 ثانیه به عنوان "با استقامت ترین ورزشکار زورخانه ای سال 94" انتخاب خواهد شد.

لازم به ذکر است در پایان به قهرمانان اول تا سوم، مدال و حکم قهرمانی و چهارم تا ششم حکم قهرمانی اهدا و به مقام اول نیز جایزه ویژه تعلق می گیرد.

در مسابقات آزاد، پذیرش شرکت کنندگان از سراسر کشور نامحدود است و نیاز به ارائه معرفی نامه نمی باشد و کمیت ( تعداد ) و کیفیت ( نتایج ) شرکت کنندگان در ارزیابی استانها لحاظ می گردد.

خاطر نشان می گردد سال گذشته در اولین دوره مسابقات آزاد چرخ چمنی کشور، آرش کارآموزیان از کرمان با 170 دور و کمترین دور نسبت به دیگر ورزشکاران به مقام قهرمانی دست یافته و به عنوان با استقامت ترین ورزشکار زورخانه ای سال 1393 انتخاب گردید و محمد صادق تدین (البرز) و عباس مرادی زاده (یزد) به ترتیب با 181 و 206 دور، مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.